• Klasa 7 złapała za wiosła

14.06.2023
            Dziś w ramach integracji klasowej udaliśmy się z klasą 7 na spływ kajakowy na rzekę Drawę. Młodzież wspólnie z opiekunami i instruktorem pokonała 17km spływu pokonując przy tym wiele przeszkód które jak widać na zdjęciach sprawiły wiecej radości niż problemów.
            Wielkie podziękowania dla rodziców za pomoc w transporcie na miejsce zbiórki oraz pomoc na rzece.
            👌💪🚣🚣‍♀️
          • Wycieczka do Poznania klas I-III

14.06.2023

Dnia 2.06.2023 r. klasy I-III wybrały się na edukacyjną wycieczkę do Poznania. Najpierw odwiedziliśmy Teatr Animacji, w którym z zapartym tchem obejrzeliśmy spektakl, pt. "Odlot". Następnie udaliśmy się na wystawę do HistoryLandu. Wystawa poświęcona była historii Polski, przedstawiona za pomocą, wszystkim nam znanym, klocków Lego. Dzieci, dzięki Pani przewodnik, zapoznały się z historią m.in.dziejów Biskupina, bitwy pod Grunwaldem czy historią Stoczni Gdańskiej.  W drodze powrotnej udaliśmy się na obiad do Mc'donalda..

• Wycieczka do Warszawy w ramach programu "Poznaj Polskę"

Wycieczka do Warszawy w ramach programu „Poznaj Polskę”. 05-07.06.2023

Pierwszego dnia zwiedziliśmy muzeum Powstania Warszawskiego oraz Łazienki Królewskie. Uczniowie integrowali się ze sobą, swietnie się przy tym bawiąc.

Drugi dzień naszej wyprawy rozpoczęliśmy od zwiedzania Muzeum Narodowego. Po sporej dawce historycznych informacji, dla relaksu, udaliśmy się w kierunku Bulwarów nad Wisłą oraz zachwycaliśmy się ogrodami przy Bibliotece Uniwersyteckiej. Udało nam się również zobaczyć symbol naszej stolicy- syrenkę warszawską oraz Centrum Nauki Kopernik. Po intensywnym spacerze, wjechaliśmy na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki. Widok nas zauroczył a wielkość stolicy oszołomiła. Znaleźliśmy również czas na zakup pamiątek w galerii Złote terasy.

Ostatni trzeci dzień naszej przygody zwiedzaliśmy starówkę stolicy. Poznaliśmy historie Zamku Królewskiego, odwiedziliśmy Archikatedrę Pw. Świetego Jana- miejsce koronacji Polskich królów. Byliśmy świadkami zmiany warty pod grobem Nieznanego Żołnierza. Spacerując ulicami miasta odwiedziliśmy miejsce narodzin naszej patronki szkoły Marii Skłodowskiej- Curie. Największe wrażenie wywarło na nas Muzeum Żydów Polskich Polin, w którym wędrowaliśmy śladami historii Polski oraz kultury żydowskiej.